Yine aynı markayı al madem benim.sulugumpet şişe
We baby kullanıyorum güzel. Bu bizimkisi ağzı yumuşak koku yapmıyo kolay tutuyo oğlum 9 aydan beri bunu kullanıyorum.
Bugün aldık 35 tl
1,512,456 soru
24,669,381 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın