0 oy
380 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (940 puan) tarafından
Chicco nun sulugunu kullanıyorduk ısırdığı için kopmuştu azıcık bana önerebileceğiniz başka sülûk var mı 11 aylık bebeğim 

4 Cevaplar

0 oy
tarafından

Yine aynı markayı al madem benim.sulugumpet şişe :)

(940 puan) tarafından
Bebeğin kaç aylık
tarafından
Biri iki buçuk yaş biri altı aulik
-Reklam-
0 oy
(33,511 puan) tarafından

We baby kullanıyorum güzel. Bu bizimkisi ağzı yumuşak koku yapmıyo kolay tutuyo oğlum 9 aydan beri bunu kullanıyorum. 

image


(940 puan) tarafından
Görseli var mi
(33,511 puan) tarafından
Şimdi yükledim
0 oy
tarafından

Bugün aldık 35 tl

image

(940 puan) tarafından
Ucu yumuşak mı
0 oy
(16,097 puan) tarafından
Bence yumusak uclu birsey alma ben bebedor kullaniyorum ucu sert. Disleriyle koparamayacagi birsey

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 422 göst.
14 Şubat 2026 Diğer kategorisinde esra.02. (228 puan) tarafından soruldu
+4 oy
21 cevap 1,481 göst.
2 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+5 oy
17 cevap 1,301 göst.
29 Mart 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,456 soru

24,669,381 cevap

367,171 kullanıcı

...