Gözler gidiyor geliyor kapanıyor açılıyor çocukların hep açık
Benimkiler uyudu ben şoklardayım normaalde uyuma lar bu saatte bende manyak gibi balkonda oturuyorum ;)
bende cocuklarla yataga girdim müzik actim tlfndan onlar böyle uyuyacaklar bende burda takiliyom
1,512,280 soru
24,667,060 cevap
367,046 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın