Ben erken şey etmeme rağmen 3e varmış maalesef otobüs:) onu bkliorm Allah bilir kaçta inicm hareme :))
Sineği süpürgeye cektim az önce vicdan yapıyorum
Valla kos kös oturuyorum bütün işler bitti bi tozla yemek kaldi onları yapmayı düşünüyorum sonra geri yerimi kimseye kaptirmadan oturmayı düşünüyorum
1,512,675 soru
24,672,188 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın