Ben erken şey etmeme rağmen 3e varmış maalesef otobüs:) onu bkliorm Allah bilir kaçta inicm hareme :))
Sineği süpürgeye cektim az önce vicdan yapıyorum
Valla kos kös oturuyorum bütün işler bitti bi tozla yemek kaldi onları yapmayı düşünüyorum sonra geri yerimi kimseye kaptirmadan oturmayı düşünüyorum
1,512,234 soru
24,666,659 cevap
367,030 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın