Ben erken şey etmeme rağmen 3e varmış maalesef otobüs:) onu bkliorm Allah bilir kaçta inicm hareme :))
Sineği süpürgeye cektim az önce vicdan yapıyorum
Valla kos kös oturuyorum bütün işler bitti bi tozla yemek kaldi onları yapmayı düşünüyorum sonra geri yerimi kimseye kaptirmadan oturmayı düşünüyorum
1,512,270 soru
24,666,974 cevap
367,045 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın