0 oy
814 göst.
Diğer kategorisinde (3,522 puan) tarafından
Ya dort cocgum var hepsi kucuk ister istemz dagiliyor ev en buyugu daha 4 bucuk yasinda 3 bide 16 aylik yeni dogum yaptim bide 20 gunluk ev daginik olunca esim cok kiziyor  nie daginik die gecen oglum bi yandan aglyor bi yandan benek aglyor hangisine bakacagima sasrmsim beyefendi gels dior tezgahın üstü nie daginik? Sizinkilerde öylemi?

57 Cevaplar

+2 oy
(100 puan) tarafından

Bacım kusura bakmada böyle adama ne diye çocuk doguruyon :ermm:

(3,522 puan) tarafından
Off akilsiz basin cezasini ceker
-Reklam-
0 oy
(1,599 puan) tarafından
Kendisi yapamıyor mu acaba eli yokmu ne var yardımcı olsa çok şükür eşim öyle biri değil aksine beni otutturuyor yeter iş yapma diye 
(3,522 puan) tarafından
Ne guzdl yaaaa benim bide calsmyor sabaha kadar telefn sabaha karsida uyur aksama kadar
(1,599 puan) tarafından
Beraber yapıyoruz çok şükür oda gocunmuyor bu duruma inşallah seninkinin de aklı başına gelir huysuz adamın kahrı küçük çocukta zor olur
0 oy
(5,719 puan) tarafından
Hayir degil ne demek niue daginik ya toplamakkk istemedim belki yorgunum canim istemiyor hizmetçimiyiz biz benim esim asla demez. Bir bardak cay getirirmisin dediğini bile dogru duzgun hatirlamiyorum
(3,522 puan) tarafından
Ne guzell ben adamin donunu bile yerde toplyorum
0 oy
(23,991 puan) tarafından
Allah kolaylik versin canim en büyüğü bile aslinda küçücük çocuk ben tek cocukla arkami zor topluyorum yine bile ev mum gibi olmuyo hep dağınık görüntü var. esinde gormeyiversin yada yardim etsin paşam çocukları yaparken iyi bakarken yok
(3,522 puan) tarafından
Malseff oyle cnmm bide calsmaz surekli uyur
(23,991 puan) tarafından
çocuk yapmak icin calisiyo adam bide sen aile apartmanindasin demi hic yardim etmiyorlar mi
(3,522 puan) tarafından
Ediyolsr tabi gunde 2 saat felan disarya cikaryolr ama bana yetmyor
0 oy
(111 puan) tarafından
Kendisi toplasin o zaman beğenmiyorsa bi zahmet ne adamlar var ya
(3,522 puan) tarafından
Sormaaa gercekten oyleee
(111 puan) tarafından
Her ise kadin kosacak die bisi yok sen onu yanlis alistirmissin ve o ailesimden yanlis görmüs 4 cocukla nasil yetisceksin ben birine yetisemiyorm
0 oy
(1,957 puan) tarafından
Hayır asla kızmaz bırak kalsın der yorma kendini der
(3,522 puan) tarafından
Ne guzel masallah
(10 puan) tarafından
Çalışmıyorsa neden 4 küçük çocuk:(
0 oy
(255 puan) tarafından
Eşim daha çok ben topladıkça bırak yanıma gel sonra beraber yaparız diyor. O kadar çocuk var bir de yeni doğmuş bir bebek var konuşacağına kalkıp kendi yapsın beyfendi
(3,522 puan) tarafından
Masallah size masallah cok anlasyssz insanlar var
(255 puan) tarafından
Yapma canım sende yetişemiyorum de olur mu öyle şey
0 oy
(7,506 puan) tarafından
Eşim dağıtıyor anasından emdiği sütü burnundn getiriyorum yapma etme diye o bna diyemez toplayan bnm sonuçta
(3,522 puan) tarafından
Aynen oylede malsef bazilari anlamyor
0 oy
(113 puan) tarafından
Eşinde bu kadar rahatsızsa tutsun bir işim ucundan o zaman. Eşim öyle değil çok şükür ne kadar dağınık olursa olsun hiçbir şey demez 
(3,522 puan) tarafından
Ne guzel cnmm bu sanki misafir
(113 puan) tarafından
Çocuklara mı yetişecekmişsin eve mi sinirlendim valla eşine
0 oy
(5,787 puan) tarafından
Az yesinde hizmetçi tutsun haspam
(3,522 puan) tarafından
Aynen oyle cnm:(
0 oy
(4,633 puan) tarafından
Bi zahmet el at topla deseydin

Çok aşırı dağınık olursa mesela oturduğumuz salon güzelce der biraz toparlasan diye çocuk olunca illaki dağılıyor hele sende 4 tane o ev toplu kalırmı hiç bacım 
(3,522 puan) tarafından
Malseff cnmm kalmyorr ne yapablrm
0 oy
(7,180 puan) tarafından

Esine bunu goster :D daginik olabilir normal

image

(7,180 puan) tarafından
Uleeen ne normal degili bebeleri koltuga mi yapistircaz :D Benim 1bebeyle evim bu halde.O ev dagitilmadan nasil oynanacak sonucta hepsin kucuk tabi oynayacaklar
(3,522 puan) tarafından
Kiz bide kendisi cok daginik afedrsn adamin donuni yerde toplyorm
(7,180 puan) tarafından
He bi de sana mi daginik diyor -_-
(660 puan) tarafından
Sen gel bide bizim evi gör. Benim kız minik minik oyuncaklarla oynamayı çok seviyor. Toplaması işkence. :D babası ona kızıyor dağıtıyorsun toplamıyorsun diye :)
(7,180 puan) tarafından
Yok bizim Allahtan buyuk :D
0 oy
(632 puan) tarafından
canim arka arkaya  bebek neden yapdinki. bakmak cok zor  olurr  illaki. rabnbi. hepsini korusun..esin anlayissiz demek 
(3,522 puan) tarafından
Sorma cnm salaklik bende aslinda
(632 puan) tarafından
rabbin esine  bir az akil huzur versinde. anlayis  gostersin
0 oy
(1,025 puan) tarafından
Allah kolaylık versin canım 4cicukla kolaymi hepside çok küçük dağılır tabi cicuklu ev toplu olurmu eşinin anlayışlı pası lazım sana yardım etmesi lazım rahatsız oluyorsa eğer. Çok şükür oyle bı sikintimiz yok 
(3,522 puan) tarafından
Saol cnmm allah razi olsn senden
0 oy
(2,373 puan) tarafından
Çok zoruna gidiyorsa kendisi toplasın hizmetçisi yok 
(3,522 puan) tarafından
Sylyorum kavga ciksrtyor
(2,373 puan) tarafından
O zaman okadar çocuğu yapmasaydı yapmaya gelince güzelde sana yardımcı olmaya gelince mi zoruna gidiyor sınır oluyorum böyle erkeklere sanki sen babanın evinden getirdin o çocukları
0 oy
(3,473 puan) tarafından
Dilini koparırım onun. Manyak mı ne. 
(3,522 puan) tarafından
:(((((((
0 oy
(143 puan) tarafından
Çok meraklıysa kendi yapsın paşanın şeyi kadar elde hız olsaydı da az sana yardım etseydi kızmak yerine tövbe tovbeee
(3,522 puan) tarafından
Agznaaa saglikk
0 oy
(1,267 puan) tarafından
Kizmada çok anlayışsız bir eşin var öyle dediğinde deki bu evde sende yaşıyorsun bunlar seninde çocukların o zaman bana yardımcı olcaksin de valla canım benim eşim Allah razı olsun hiç aramaz öyle şeyi yeri geldi yemeğimi yaptı temizliğimi yaptı işten gelir gelmez ertesi gün yorulmayayim diye doğumdan sonra kimse bakmadı mesela eşim işi gücü bıraktı o baktı bana eşinle konuş sende evlilik öyle kadından iş bekleme olayı değil o yanlış anlamış galiba evlilik bu adı üstünde bir evi beraber paylaşıyor bir hayat paylaşıyorsunuz
(3,522 puan) tarafından
Malseff bu evliligi co baska anlamş
0 oy
(100 puan) tarafından
Benim eşimde senin kocan gibi oğlum 1yaşındayken ikinciyi istedi yardim edeceksen olsun dedim yok ben maddi konuda tek varım dedi bende yok o zmn dedim oğlum şuan 3 yaşında ikinciyi düşünüyorum kendimi hazır hissediyorum artık kocalara kalsa 10 tane getir der oğlum 
(3,522 puan) tarafından
Ne kadar akiĺsn
0 oy
(2,434 puan) tarafından
Şeyini tutsaymiş  da arka arkaya çocuk yapmasaymiş  madem öyle
(3,522 puan) tarafından
Kizz allah seniii
(2,434 puan) tarafından
Öyle ama kuzum en büyük çocuğun bile bebek daha 4 yaşında

İlgili sorular

0 oy
31 cevap 1,182 göst.
13 Aralık 2019 Aile kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
25 cevap 313 göst.
11 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Seher M&M (4,457 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 213 göst.
14 Mart 2021 Aile kategorisinde Nzli (138 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 334 göst.
12 Ocak 2021 Aile kategorisinde Habis57 (2,592 puan) tarafından soruldu

203,700 soru

5,344,037 cevap

16,136 kullanıcı

...