10 günlük kızım var yanına bir kız daha istiyorum Rabbim nasip ederse ondan sonra oğlan isterim tabi ki doğru diyon ikisinden de ister herkes
Benim iki kızım var bende istiyodum ama olmadı hayırlısı ikisinde de olsun güzel
"Biz linçlemiyoruz, görüşlerimizi söylüyoruz, yorumlarımızı beğenmiyorsanız platformu kullanmayın" diye linç yiyebilirsiniz şimdi de dikkat edin
1,512,765 soru
24,673,443 cevap
367,406 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın