Biran önce günler geçsede doğum yapsam bende sizler gibi doğum yaptım diye hikayemi anlatsam keşke aslında kilo almadım bebeğim kilo alıyormuş çok şükür ama ağırlaşıyorum gün geçdikçe kimsem yok yanımda yanlızım şöyle oturup derdimi açayım paylaşayım ama yok işde kaynanaya gel dedim doğumda gelemem dedi görümceye dedim oda gelemem dedi gerçi gelmesinlerde sanki ne zaman yanımda oldularki şimdi olsunlar insan yanında yinede bir can arıyo ses arıyo nasıl yokluksa artık :(
1,512,747 soru
24,673,285 cevap
367,389 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın