Böyle pembe bir leke gelmiş sizce nedir bu sürekli gelıyor kokusu çok kötü bebeğim de 5 aylik korktum birden
Aynısı bugün iki defa bizde de geldi sizinki biraz daha yoğun...doktoruma resmini arttım hemen..susuz kalmış olabilir suyu arttırın ve takip edin dedi ...gecmez veya huysuzluk şikayeti olursa pazartesi gelin tahlil yapalım dedi..
1,512,622 soru
24,671,406 cevap
367,280 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın