Maddi durumun varsa devam.et ama yoksa baska doktorda eder yni neden etmesin
Devlette dogum yaptm sezaryeb olmama ragmen doktoru 10 dakika gordm. Bebegi cikardi gitti ben olsam baska doktor bakardm
1,512,257 soru
24,666,892 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın