Haha yerim yaa elini kesfediyo ve oleykende çok tatlı oluyolar
Ellerini kesfediyolar benimki de o zamanlar basladi suan 4 aylik hala sapur supur elini emiyo ustu basi hep islaniyo ahahhaha
1,512,185 soru
24,666,026 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın