Üzulme bende 8 ay oldu annemleri gormeyeli sabah askim gidelim iki gun kalalim dedi daha tık yok. Zaten 7. Ayimdayim otobusle felan asla gondermez bekliyorum kocamin keyfini
1,512,228 soru
24,666,588 cevap
367,016 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın