Az önce Bir post vardı. Anne karnında Bebek vefat etmiş. 2 gün varmış doğuma doktor bugün tehlikeyi atlattin diyince birşeyler alayım dedim ama o Postu okuyunca ben yine vazgeçtim. Ve sitres yaptım. . Korku sardı beni . İyice paranoyak oldum
1,512,267 soru
24,666,944 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın