0 oy
207 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (178 puan) tarafından
Kızlar misafir geldiğinde falan bebeğimle hazırlık zor oluyor kurabiye pasta vs yapıp buzlugami atsam diyorum kötü olur mu yapiyormusunuz hiç öyle.
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
(2,978 puan) tarafından
Kurabiye atıyorm ilk günkü gibi oluyor şimdi bile buzluğumda iki çeşit kurabiye var pratik oluyor 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 143 göst.
26 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Mutluluk63 (1,156 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 364 göst.
28 Temmuz 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Asbt (178 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 428 göst.
0 oy
16 cevap 626 göst.
22 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Busraaa1 (114 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,692 soru

24,672,375 cevap

367,337 kullanıcı

...