Merhaba kızlar 29haftalik hamileyim ve doğumu sizce Kayseri şehir Hastanesi'nde mi yapmaliyim yoksa özelde mi normalde Konya'da yaşıyorum eşimin işi nedeniyle kayseride yapmak zorundayım
1,512,789 soru
24,673,874 cevap
367,424 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın