0 oy
111 göst.
Diğer kategorisinde (59 puan) tarafından

Merhaba kızlar 29haftalik hamileyim ve doğumu sizce Kayseri şehir Hastanesi'nde mi yapmaliyim yoksa özelde mi normalde Konya'da yaşıyorum eşimin işi nedeniyle kayseride yapmak zorundayım

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 159 göst.
21 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Sumeyyeefe (84 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 2,205 göst.
+2 oy
15 cevap 1,310 göst.
0 oy
20 cevap 1,115 göst.
9 Kasım 2024 Diğer kategorisinde UykusuzBirAnne (1,796 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,789 soru

24,673,874 cevap

367,424 kullanıcı

...