BIRAZ GÜLÜN ISTEDIM ( belki çok kahkaha atılacak bise değil ama en azından tebessüm etirrir) en azından az da olsa kafanız dagilsn diye attım seviliyorsunuz :))
Bazıları surat asmak için bahane aramak yerine gülmek için sebepler arasa keşke gülmek bulaşıcıdır hepinize gülüyorum
1,512,484 soru
24,669,876 cevap
367,198 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın