+1 oy
341 göst.
Diğer kategorisinde (4,032 puan) tarafından
Hiç düşme görmüyorum kızlar normal mi sizce ? Uygulamaya göre son 3 günüm kaldı ama bende tık yokk

5 Cevaplar

0 oy
(49,836 puan) tarafından
Benimde hiç düşmedi hep yukardaydi öle doğuma gittim
(4,032 puan) tarafından
Aaaa iyi o zaman, bende korktum bebiş bekletcek mi beni 42 ye kadar diye
-Reklam-
0 oy
(735 puan) tarafından
Normldir benim de karnım hiç düşmemişti
(4,032 puan) tarafından
Sevindim :) teşekkürler
0 oy
(19,323 puan) tarafından
Olabiliyor canim. Benimkide düşmedi hiç. Öyle gittim doğuma. 
(4,032 puan) tarafından
Teşekkürler sevindim :)  bende düşmesi lazım sanıyorum
(19,323 puan) tarafından
Düşerse dogum daha kolay olur derler ama düşmediği halde yinede kolay olmustu benim dogum.
0 oy
(284 puan) tarafından
İlk gebelikte dusmuyirda ikincide düşüyor canım bende sordum biraz önce karın düştükten kaç gün sonra doğum yaptınız diye  sancım oldukça karnım düşüyor ve bunu baya hissediyorum karnım şekli değişti kalça kemiklerim ayrıldı resmen kuyruk sokumu çok ağrıyor sürekli büyük tuvaletim var gibi oluyor falan ağrım hiç geçmiyor kasık ağrım bel ağrım 
(4,032 puan) tarafından
Aaa geçmiş olsun inşallah ben öyle şeyler yaşamam çünkü zaten kuyruk sokumum kırık benim
(284 puan) tarafından
İsallah sağlıkla biran önce alırız yavrularımızı kucagimiza
0 oy
(187,462 puan) tarafından
abooo gunun gelmis bacim allah bi avazda kurtarsin
(4,032 puan) tarafından
Aminnn günüm geldi ama bebişin gelmeye niyeti yokkk :)

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 426 göst.
0 oy
5 cevap 252 göst.
0 oy
4 cevap 487 göst.
4 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 523 göst.
20 Ağustos 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,334 cevap

367,397 kullanıcı

...