Hahahah aynen
Grip olma ayı bence
Hahahah brn bu ayda doğm hiçte hüzünlü değilim
Benm için kışa hazirlık ayı . Kömür, odun, soba hazırlığı demek
Diğer aylarda Eylül ayından beter.
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,394 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın