Merhaba kizlar nasılsınız. Benim bugün işimin 3. Günü. Müşteri temsilcisiyim. Evden çalışıyorm. Kızım diğer odada komşu teyzesi bakıyor. Foto dünden ama olsun. ))
Patlıcan kozluyorum afiyet olsun canim
Parktaayız. Kız bu çikolatadan türkiye de varmıydıı afiyet olsun
Otryoruz teyzesinin guluyle ♥️♥️♥️♥️
1,512,170 soru
24,665,847 cevap
366,972 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın