Kızlar ben Perşembe günü asi oldum 2. Doz ilkinde hiç yan etki yaşamadım fakat 2. Dozda kolda şişme ve koltuk altımda şişme ve bezeler oluştu kolumu indiremiyorum bile bardak dahi tutamiyorum ağrı eşiği m yüksek olmasına rağmen gece benii uykuda. Uyandırıyor ne yapmalıyım
1,512,533 soru
24,670,488 cevap
367,227 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın