evimi çok seviyorum ama bu görüntüden nefret ediyorum kapak yaptıralım dediğim de herkes tepki veriyorlar kiracısın çıkarsan boşa yaptırmış olursun diyorlar ne yapım burayı şimdi iğrenç
1,512,289 soru
24,667,221 cevap
367,055 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın