evimi çok seviyorum ama bu görüntüden nefret ediyorum kapak yaptıralım dediğim de herkes tepki veriyorlar kiracısın çıkarsan boşa yaptırmış olursun diyorlar ne yapım burayı şimdi iğrenç
1,512,345 soru
24,667,981 cevap
367,101 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın