Öyle kuzum ya zor çeken bilir derler, bende küstüm az önce bana lahmacun almıyor gidip uzak diyor, bende yemek derdinden kaçim demiştim olmadı sjjdjdjd
Bende burayı okuyunca binlerce kez şükür ediyorum, bu aralar daha çoğaldı adamların pislikleri maalesef
Üzüldüğüm var üzülmedigim var şimdi.
Karakter meselesi.
Yaş fln değil.
Öküz olan hep öküz olarak kalır. Yaşı gecsede
1,512,676 soru
24,672,180 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın