İki gece bir buçuk gün
Perşembe akşam doğum yapmıştım cumartesi çıkabildim ancak, normal doğumdu fakat 24 saat geçmesi lazım dedi. Cuma akşamı da mesai saatleri dışında olduğu için, cumartesi imza atıp çıktım yoksa pazartesiye kalıyordu. Rehin ettiler resmen bunalıma girmiştim
1,512,285 soru
24,667,138 cevap
367,049 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın