Aybars kesinlikle
ALPARSLAN OLSUN OĞLUM OLSAYDI BU İSMİ KOYACAKTIM
Valla bizimki oğlansa Alpaslan koyucaz esim çok begeniyor o ismi
2 Yeğenim var Alparslan adında kimse tam demiyor zor isim oldugundan.birine alp diğerine aslan diye sesleniyorlar. kardeşimin adı alptuğ 21 yasında ismi yeni yeni popüler olmaya basladı kimsede yoktu annemler koyduğunda hoş bir isim bence. Aybarsı da severim. Aybars veya alptuğ daha cazip
1,512,817 soru
24,674,165 cevap
367,436 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın