Kız yuksek.beli nasıl giyiyonuz benimkilerde hep slip don
Şuu anne kulotlari olur ya kirmizi falan onlarin grisinden aldim oh valla cok rahat bi ara 101 den xl aldim sanki cocuk donuydu ama bunlar cok iyi hem eskimiyor hemen hemde yuksek bel gibi kayio dusmuyor da saya bi tarafima da girmiyor
1,512,474 soru
24,669,612 cevap
367,187 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın