Helalim Ol demişti Benim eşim
Valla eşim utangaçtı ilk başlarda o yüzden pek hatırlamıyorum sonra bir açıldı pir açıldı
Dualarım kabul oldu ortaokulda aynı sınıftaydık seninle evlenmek için dua etmiştim demişti şimdi gerçek olacak bende daha ilk günden bunu nasıl diyorsun dedim 2018 de evleneceğiz dedi 2018 Ocak da evlendik
ilk önce ben eşime yürüdüm aşkimmmm demistim
Dualarimin karşılığı demisti halada öyle der
Cadi demisti bana ya hatirlattin bak
Bizim görücü usuluydu tanstk normal konuşuyoruz asik olmak istiyorum diyodu oldu da once canm dedi sonra helalim sonra birtanem halende birtanem der ❤❤
Sen benim gonca gülümsün dediydi şimdi demez hiç ama canım aşkım bitanem der unutmam askerdeyken bana GÜLNAZ (ESMER MELEĞİM) birde SENSİN BENİM KADERİM vardı onu hediye etmiş radyodan dinlemişdim kaset halinde ahh ahhh
Üniversitede beni ilk gördüğünde "söyle bi sevgilim olsa daha ne isterim dedim. 1 senedir sana karsı bos değilim. Hilal ben seni çok seviyom lan valla bak çok seviyom " dedi.
Tenin çok guzel dokunmak istiyorum şimdi söyleyince sapık gibi oldu ama o an romantikti
Evlencem ben senle demisti bide kızımız olcak dediydi daha sevgili bile degildik pesimde dolaniyordu o ara ben istemiyodum. He he diyip dalga gecmistim. Sonra evlendik ve kizimiz oldu. Suanda 2 kiz annesiyim
1,512,749 soru
24,673,346 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın