Anlamak icin 2 kere okudum Beni de bu grip hastalığı mahvetti
Hiiiç gerek yok canm insanları bu kadar düşünmeye hak ediyorsa oluversin Vala ayıp. Sana günah
Ayip yatakta olur hastaligindayim ben de asla umursamiyorum
1,512,802 soru
24,673,996 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın