2 çocuk ile otobüs yolculuğu çok zor olur birde covid dönemi riskli. Yollarda üşüyüp hasta olabilirler zaten hastalik kol geziyor.
Uçak ile 1 saatlik.yolculuk daha pratik olur. Veya kis ayı erteleyin.
1,512,253 soru
24,666,826 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın