2 çocuk ile otobüs yolculuğu çok zor olur birde covid dönemi riskli. Yollarda üşüyüp hasta olabilirler zaten hastalik kol geziyor.
Uçak ile 1 saatlik.yolculuk daha pratik olur. Veya kis ayı erteleyin.
1,512,317 soru
24,667,660 cevap
367,075 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın