De hayde gidin yatın
İki saattir dolanıyorum bisiler yeyim diye
Hiç bişey cazip gelmedi
Yarın ilk isim kelle söylemek olacak rüyamda görürüm ins
Ahahahah kellemii canım çekti şimdi
Üryanda beni gor ne diim
Hade iyi geceler dadlı üryallar
Nede olsa beni görcen
Bişey demıyoz ıyı geceler
İyi geceler yedi cüceler
1,512,743 soru
24,673,137 cevap
367,378 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın