Cok memnunum ben canim arceligin kendi magazasindan almistim
Ben tefal kullanıyorum canım mikseri blender dışında rende kısmı da var çok kullanışlı
1,512,234 soru
24,666,674 cevap
367,033 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın