Cok memnunum ben canim arceligin kendi magazasindan almistim
Ben tefal kullanıyorum canım mikseri blender dışında rende kısmı da var çok kullanışlı
1,512,231 soru
24,666,629 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın