Aslında anne baba demesi gerekir diye biliyorum ama yinede kıyaslama yapamam bazı çocuklar çok geç konuşuyo mesela benim oğlum 6 yaşında halen tam konuşamıyor dil eğitim kursuna gidiyo hemde ana okuluna gidiyo elimden geleni yapıyorum birazcık düzelme var eskiye göre
1,512,443 soru
24,669,237 cevap
367,164 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın