15 temmuz köprüsündeyiz. Anadolu yakasına gidiyoruz gezmeyee ( fotoğraf ters oldu sanırsam :) )))
Napiim bebiş uyutuyom gezmek iyidir canım
Evde yemek yapıyorum
1,512,707 soru
24,672,818 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın