+7 oy
734 göst.
Diğer kategorisinde (2,105 puan) tarafından
.............

,,,,,,,,,,,,,,,,,,

???????

!!!!!!!!!!!

((((((((

)))))))))

 .........

Alın kızlar. Bol bol alın. Görüyorum ki noktalama işaretleri olmayanlar var aramızda. Bu sebeple ne yazdıkları da anlaşılmıyor. Bu duruma çok üzüldüm ve dağıtıma başladım. Buyrun dilediğinizi alın 

32 Cevaplar

+1 oy
tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Uzun uzun yazmaya üşenmiyolar ama doğru yazmaya üşeniyolar 

(2,105 puan) tarafından
En haklı yorum seçtim seni :D
tarafından
Eyvallah kanka :D
-Reklam-
+7 oy
(7,693 puan) tarafından

image

Anlamayanlar icin detaylandırma yapalım.
(2,296 puan) tarafından
Peki canım
(3,409 puan) tarafından
Helal
tarafından
Kime :)
(3,409 puan) tarafından
Ne fayda hml ye dedim. Sizin konuşmanızı çok okuyamadım ayrıntılı. Kim haklı bilemiyorum suan
tarafından
Haklilik bi durum yok ondam sordum zati :)
+7 oy
(2,296 puan) tarafından
Türk dil kurumu musun sananeeeee
tarafından
Ahahhahah
(1,717 puan) tarafından
Bütün artilar sanaaaa veda olsn aşko
(2,296 puan) tarafından
Ayyy bana mı dedin canım yaaa
(1,717 puan) tarafından
Evt canım
(2,296 puan) tarafından
Teşekkür ederim canim
+5 oy
tarafından

Noktalama işaretlerini biliyorsun dikkat ediyorsun ama  'her şey' bitişik yazılmaz onu ne yapacağız canoş ;)

(2,105 puan) tarafından
Ben ikna oldum dağılalim :D asdfgasd
tarafından
Eyv ;))
(3,409 puan) tarafından
Emine çok doğru. Anlayana kadar canım çıkıyor. Hatta ben de böyle bir post açtım çok önce . Ama bı linç yedim ki sorma
(9,615 puan) tarafından
Bende açmıştım. Post başlığını da neden isaretleri kullanmıyorsunuz demistim soru işareti koymamıştım. Ama yazdığım anlaşılıyordu. Sonra beni linc etmeye başladılar sen neden soru isareti kullanmadın o zaman. Benim posttaki ne anlatmak istediğimi açıklayıcı bir sekilde yazmama ragmen benim soru isareti kullanmamama takıldılar.
(2,105 puan) tarafından
İşte burada herkes haklı. Bir tek biz hakisiziz
0 oy
tarafından
Deli kız ya sjsjsj
(2,105 puan) tarafından
N alaka yiaaa :D birde böyle konuşma tarzı için yakında sesli harf dağıtımına da cikicam :D
0 oy
(855 puan) tarafından
Noktalı virgül yok ben oynamıyorum
(2,105 puan) tarafından
Tüh :D şuan için stokta yok. Gelince haber vercem söz :D
0 oy
(21,428 puan) tarafından
Puhahahah ağaya beleş mi :D 
(2,105 puan) tarafından
Herkeşe :D
(1,345 puan) tarafından
Herkeşe değil yanliz herkese lütfen dikkat edelim :D
(2,105 puan) tarafından
Çok ama çok haklısın :D
tarafından
Yanliz değil yalnız olacak o :-D
(1,345 puan) tarafından
Bekliyordum biride beni duzeltsin thanks bro :D
0 oy
(5,248 puan) tarafından
Ayy bende çok takıyorum yaaa.. sözelciyim de 
(2,105 puan) tarafından
Nefret ediyorum. Birde şu var bak.
N alaka bn pst açtm ama yrm yok :D
(5,248 puan) tarafından
Haha aynen . Benim gözler hadi kalk gidelim :D
0 oy
(679 puan) tarafından
Jsjsjsjsjjsjsjsjs
0 oy
(881 puan) tarafından

Hahahahahah ....... Hahhahahaha ((((((()))))))hahahahahah????????hahahaha!!!!!!!!


Oldumu kız böyle :D

(1,821 puan) tarafından
Cok kullandın sıl bırazını☺️☺️☺️
(2,105 puan) tarafından
Kız Allah yaaaa :D :D
0 oy
(4,229 puan) tarafından
Emoji dağıt bi ara bakalım kim hangisini alacak 
(2,105 puan) tarafından
:D dağıtıma başladım artık. Yavaş yavaş hepsini dağıtcam söz :D
(4,229 puan) tarafından
Beklerim
0 oy
tarafından

Sanane be sjshsjsh:D

(2,239 puan) tarafından
Fok balığına:)
tarafından
Vallaha oyle bi kiziyomki akliniz sasar djjdjd
(2,239 puan) tarafından
Kız neticede fok baligi bee:)))
tarafından
Yaa fok baligi hikayeside su bu bi ara sigarayi birakti e istahda arrtti kilo aldi gobeklendi sonra covide yakalaninca odasindanda cikamadi spor yapiyom diyip yatagin ustunde ayaklarini neyi salliyodu sagdan sola donemiyodu fok baligi gibi hahahha o gun bugundur sinirlenince fok baligi diyom ahahhah
(2,239 puan) tarafından
Ahahahah:?)))
0 oy
tarafından
Ne dysn sn ya istdgim gbi yzrım :D. Söyleyince böyle diyorlar.. 
(2,105 puan) tarafından
He kız aynen ya :D gicik oldum gece gece
0 oy
(1,381 puan) tarafından
Yaaaa süper, efsane bir post olmuş hshshs :) gerçekten çok gerekliydi :)
(2,105 puan) tarafından
Hemde beleş :D teşekkür ederim
0 oy
(534 puan) tarafından
Alıyim ben de canım. Eltimgile falan veririm sağol :D
(2,105 puan) tarafından
Yazık fakirler galiba. Alamamışlar :D
0 oy
(92,124 puan) tarafından
!!!!!!!! bu benimdir sahiplenmeyin !!!!!!
(2,105 puan) tarafından
Oho daha çok var bende :D sen al istediğin kadar
(92,124 puan) tarafından
☺☺☺☺☺☺
0 oy
tarafından
Noktalama olmasada olur anlasilir olsun yeter keza genelimiz edebiyat turkce ve ya dilbisi ortmeni degiliz bacim 
(2,105 puan) tarafından
Vallahi haklısın. Anlasak işte neyse
0 oy
(984 puan) tarafından
Noktalama işaretlerini düşüneceğine her şey ayrı yazılır onu düşün sen önce 
(2,105 puan) tarafından
Sen ne yazdığımı anliyorsan sıkıntı yok. Anlaşılır olması önemli.
(984 puan) tarafından
O zaman ne yazdığını anliyorsan noktalama işaretlerine de gerek yok
(2,105 puan) tarafından
Bu postu kendimi anlamadığım için açmadım :D komiklesmeyelim ciddi bir şey anlatıyorum :D
0 oy
(29,302 puan) tarafından
Ben istemem ben bosluk yerine genelde . Koyarim cok var bende☺️☺️☺️
(2,105 puan) tarafından
Olmayanlarla paylaş kız çoksa :D
0 oy
(1,345 puan) tarafından
Bide lisedeki zamanlar gibi kisaltmalar var sn bn gdlm mi prka knk :D 
(2,105 puan) tarafından
Ayn knk vlla bunaldm bu drumdn :D addadffd
(2,239 puan) tarafından
Slm . Nbr

İlgili sorular

0 oy
24 cevap 723 göst.
21 Ekim 2020 Diğer kategorisinde Emine S (9,615 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 165 göst.
1 Mart 2022 Diğer kategorisinde Buket masal (1,269 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 366 göst.
5 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Mevlanaa (3,473 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 175 göst.
30 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

246,015 soru

7,165,061 cevap

27,013 kullanıcı

...