E bebekten aldım ama keşke almasaydm takmadm beğenmedim . Onun yerine emzirme atleti aldım çok memnunum
Be kullanıyorum canım çok rahat diğer sutyenler gibi sıkıp canımı yakmıyor insanın.hem rahat rahat bebek emiyor hemde göğüslerin toplu duruyo
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın