E bebekten aldım ama keşke almasaydm takmadm beğenmedim . Onun yerine emzirme atleti aldım çok memnunum
Be kullanıyorum canım çok rahat diğer sutyenler gibi sıkıp canımı yakmıyor insanın.hem rahat rahat bebek emiyor hemde göğüslerin toplu duruyo
1,512,191 soru
24,666,093 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın