On günü annem gilde geçirip pazar günü eve döndüm sağ olsun evi temizlemiş eşim kendince ama dün leş gibi pislik çıkardım evden. Hala da isim bitmedi bebeğe bak bulaşık yıka emzir uyut eşim geliyor işten iki seviyor elinde telefon öyle uzanıyor yorgunum diyorum bende yorgunum diyor lohusayim diyorum ben doğduğum günden beri lohusayim diyor dün yemek yaptım haşlama ıspanak ve makarna söylemesi ayıp. Akşam herken diyor ki salça niye koymadin tuzsuz olmuş vs. Ona göre ben yattığım yerden bebek bakıyormuşum bebek kucağımda uzanırken gazını çıkarıyordum onu gördü ondan böyle diyor az önce annem gile geri gitmek istiyorum dedim ben seni uyarmıştım yorgun oluyorum işten gelince ilgilenemem demiştim götüremem goturursem de geri getiremem dedi. Bende oturdum aglayasim geliyor. Çok yalnız hissediyorum. ben hamileyken de böyle yapardı bende hamile gibiyim benim de karnım kicimm başım ağrıyor diye her sıkıntıma karşılık yapardı 36 haftalık olana kadar bir fincan çayını hep kalktım gittim ben doldurdum o para kazanıyor ya benden daha çok yoruluyor ben evin içinde istediğim zaman dinlenebilirmişim kendi her zaman daha yorgun ve dertli. Beni hiç anlamıyor beni anlamasi için ne yapmalıyım
1,512,301 soru
24,667,400 cevap
367,063 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın