0 oy
427 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (5,269 puan) tarafından

image

suan 3 yaşında oğlum 3 senedir saçımız bu kadar uzadı herkes kestir erkek çocuğu diyor moralimi bozuyorlar yav daha bebek benim oğlum büyüdüğünde kendi istediğini yaptırsın suan önce rabbime sonrada bana emanet 

9 Cevaplar

0 oy
(16,142 puan) tarafından
Hayırlı cumalar canım 
-Reklam-
0 oy
(822 puan) tarafından
Çok güzel yakışmış kesmeyin bence de, Allah bağışlasın hayırlı evlat eylesin inşaAllah. :) hayırlı cumalar :)
0 oy
tarafından
Hayırlı cumalar canım
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Oyy maşallah sizede hayırlı cumalar❤️
0 oy
tarafından
İpek gibi :)) bi sene sonra kestirebilirsin kiyamamazlık yapma :)
(5,269 puan) tarafından
Okula başladığı zaman kestireyim diyorum canim
tarafından
Uvv o zaman çok uzar :))
0 oy
(187,419 puan) tarafından
hayirli cumalar 
0 oy
(1,076 puan) tarafından
Hayırlı cumalar canım.. Antalya neresinden ben serikteyim.. benim oğlum da 18 aylık doğduğunda bir kestik sonra hiç kesmedim baya uzadı bizede deyip duruyor lar kesin erkek çocuk diye..ama çok yakışıyor kesmek istemiyorum 
(5,269 puan) tarafından
Antalyanin merkezi benim oğlum kel doğdu 3 senede bu kadar uzattık valla
0 oy
(4,176 puan) tarafından
Hayirli cumalar..
0 oy
tarafından
Hayırlı cumalar boşver herkes kendi çocuğuna baksın desinler gayette yakışıyor paşaya

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap 212 göst.
5 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Oziis (2,573 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 590 göst.
10 Ocak 2020 Aile & Aşk kategorisinde Sahevv (557 puan) tarafından soruldu
+1 oy
18 cevap 1,579 göst.
24 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde NuReLLa -_- (43,839 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 149 göst.
2 Haziran 2023 Aile & Aşk kategorisinde Heidi nin koylusu (5,243 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,231 soru

24,666,629 cevap

367,023 kullanıcı

...