13. haftada karnım ve ayaklarım çok ağrıyor, normal mi?

0 oy
1,314 göst.
23 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Kızlar insalah herkes bebeğini sağlık sihatli kucağına alır 3 gebeligim sanki 9 aylık gibiyim altı üstü 13 haftaligim 

Ayaklarım karnım çok ağrıyor neden napcam bilemedim 

3 cuye gebe kalan hanım annelerimize sorum şu ki Asil bu üçüncü çocuk olcakya ilk cocuguma hamileligime nazaran hareketlerini erken hissediyorum normalmi hisseden var mı veya benim gibi
Gebelik haftası 13

16 Cevap

0 oy
23 Mayıs 2022 (153 puan) cevapladı

Beminde ucuncu sanki ayaklarım hamileliğin son ayı da ödem olmuş gibi ağrıyor. Oysaki daha 10 hafta 2gunlugum. Ayaklarım ağrıyor ve kendimi ağır hissediyorum. Aysklarimin alti yaniyor ide . 30 yaşındayım Acaba yastan mi yoksa  2 tanesi etrafta 1 tanesi karında olunca psikolojik olarak mi böyle yaşıyoruz bilemedim<3:)


23 Mayıs 2022 (267 puan) yorumladı
Benimde aynı canım yaş 30 ve 3. Bebiş e hamile yım artık doğdu doğacak ağrılarım başladı iki Hamilelikde hiç zorlanmadım ama bu maf etti ağrılar sızılar ile geçti 9 ay çok şükür sona geldim sayılır darısı sizin başınıza benim diğerleri büyük çocuklar çok yormadi ama hamilelik çok yordu
-Reklam-
0 oy
23 Mayıs 2022 (5,966 puan) cevapladı
Ben ilki 22 hafta hatta 23 de hissetdim.ikinciyi 14 kusurde hissettim.hatta konduramadim imkan veremedim gazdir dedim kendi kndime bbk bukadar erkn olmaz ilki 22 l  23 hftayi bulunca:)) 3 gun ust uste olunca aaa bebek hareketi miş dedim:))sasirmisdim:)
0 oy
23 Mayıs 2022 (1,293 puan) cevapladı
benimde 3. canim daha haftam kucuk ama okdr siskinlik agrim oluyoki daha 5 haftalardayim karnim çıktı belim agriyo en cokta karnimin 1 haftada belli olmasi tuhafima gitti gerci bebek deil gaz o diyorum :))))
0 oy
23 Mayıs 2022 (427 puan) cevapladı
3. Gebeliğim ama sanki hamilelik nedir hic bilmiyorum gibi o kadar farkli ki bu 3. Gebeliğim agrilar falan herseyiyle bi farkli :)
0 oy
23 Mayıs 2022 (1,009 puan) cevapladı
Benimde 3.hamileligim bu 12. 13 haftalarda kesin bebek dedim o kadar sisti ki karnim imkansizdir heralde dedim.. bir defa wcye gitmeme bakti dumduz oldu karnim asiri gazli ve kabizlik cektigim bi hamilelik oldu benim icin 18 haftalikken 1 defa hissedip 20 haftalikken net hissettim hareketlerini.. oncekiler hep bagirsak hareketiymis :):) 
0 oy
23 Mayıs 2022 (122 puan) cevapladı
Valla Allah im yardımcın olsun daha baslardasin benimde üçüncü gebelik yolun sonuna geldik biz doğumu bekliyorum inşallah ama bu gebelik beni mahvetti şuan parmaklarımı dahi kullanıp su kapagini dahi açamıyorum ödem ve ağrıdan her ay farklı bı rahatsızlık verdi hamileliğim zordu gerçekten üçüncü hareketlerini evet erken hissettim bende 14. Haftada falan 
0 oy
23 Mayıs 2022 (1,039 puan) cevapladı
3.gebeliğim canım 13.haftada hissetmeye başladım bende diğerlerinide erken hissetmiştim ben bazı belirtiler diğerlerinden hafif bazıları diğerlerine nazaran daha zor geçiyor 36+1olduk kemiklerim ağrıyor yürüyemiyorum diğerlerinde kendi işlerimi kendin yapıyordum şimdi sürekli birilerine ihtiyaç duyuyorum aşırı halsizim 
0 oy
23 Mayıs 2022 (432 puan) cevapladı
Canım sana bişey diyeyim mi gebelik sayısı arttıkça insan hiç bişey kaldıramaz oluyor benimde 4. Gebeliğim 29 yaşındayım çok zor oluyor . Her önceki gebeliğim bı sonrakinden daha kolaydı sanki:((((
0 oy
23 Mayıs 2022 (521 puan) cevapladı
Benmde 3. Hamileliğm ayaklarımda kalcamda belimde inanıkmaz ağrılarım var digerlerinde ilkte hic yoktu ikincidede artık sona yaklasınca olmustu simdi 19+6 günlüğüz 1 haftadır mahvoldum artık 16 haftada kıpırtı hissediyordum suan baya tekme hissediyorum normal bence 
0 oy
23 Mayıs 2022 (182 puan) cevapladı
Merhaba canım benm de 3. Hamileliğim ağrı fazla yok ama üç haftadr lekelenme var diğerlerinde hiç olmamıştı benim de 13+4 günlük ve iki haftadr hareket hissedyorum diğerlerinde de hissetmiştim. Hayırlısı ile sağ salim kucağımıza alalım inşallah ❤️
0 oy
23 Mayıs 2022 (125 puan) cevapladı
Benimde 3. 21 haftalıkken hissettim tam tersi olsu ama diğer gebeliklerimden daha zor geçti bu bulantılar kusmalar bacaklarımda kasılmalar sismelr.daha neler neler her gebelik farklıymış diğerlerinde daha rahattım 
0 oy
23 Mayıs 2022 (26 puan) cevapladı
Bende 3. Bebeğime hamileyim bén aksine digerlerinde daha erken hisstmiştim hareketlerini bunda 19 20 haftadan sonra hissetmeye başladım.sizlere tavsiyem beslenmenize çok dikkat edin.şu an gebelik sekerinden dolayi hastanedeyim diger ikisinde böyle bisey yoktu.yaşım 33 yaş geçtikce hersey degisiyor.bebegim 3 hafta ileriden gidiyor 30+5 teyim bu arada.Suyum biraz fazla bebegin kafası büyuk erken dogumu tetikliyor haliyle
0 oy
23 Mayıs 2022 (96 puan) cevapladı
Normal canım bende 15+5 günlüğüm ve 4 cuye hamileyim bende erken hissettim halada hissediyorum yani cinsiyeti belli oldumu canım
0 oy
23 Mayıs 2022 (1 puan) cevapladı
Çok normal canım her hamilelik farklı Olur birde haliyle sende ilk bebeğine hamile kaldığın yaşı düşünürsek çok normal 
0 oy
23 Mayıs 2022 (176 puan) cevapladı
Ewet cnm coul gebelikte öle oluyor benimde 3. Gebeliğim ilk günlerde benimde karnım 6 aylık gibiydi şuan 29 haftaligim neredeyse göbek aynı bende 15 16 haftalarda hissettim tekmelerini bide eskiye göre alttan bı bollaşmada oluyor inş dogumuda kolay olur 3. Gebelikte :-)
0 oy
23 Mayıs 2022 (60 puan) cevapladı
Benimde 3cü hamileliyim.Bende ikiz olduğu için.hareketleri arada sırada hiss ediyo gibiyim qıdıklanma gibi oluyo.1ci ve 2ci hamilelyimden  farklı bu ayaklarım ellerim ödem oldu şimdiden.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

13 haftalık gebelikte karın ve ayak ağrısı normal mi?
13. haftada hissedilen karın ağrısı genellikle rahmin büyümesine ve bağların gerilmesine bağlı olarak gelişen normal bir süreçtir. Ancak ayak ağrısı, artan vücut ağırlığı ve dolaşım değişiklikleri nedeniyle oluşabilir; şiddetli veya sürekli ağrılarda mutlaka doktorunuza danışmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Üçüncü gebelikte bebek hareketleri ne zaman hissedilir?
Üçüncü gebelikte bebek hareketleri, ilk gebeliğe kıyasla çok daha erken hissedilebilir. Deneyimli anneler vücutlarını tanıdıkları için 13 ile 16. haftalar arasında ilk kıpırtıları fark etmeye başlayabilirler, bu durum oldukça normal ve sık rastlanan bir deneyimdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
13 haftalık hamileyken neden 9 aylık gibi görünüyorum?
Gebelik sayısı arttıkça karın kasları daha esnek hale geldiği için karın bölgesi daha erken belirginleşebilir. 13. haftada karnınızın büyük görünmesi, rahim yapınızın değişmesi ve önceki gebeliklerin etkisiyle karın duvarınızın daha çabuk gevşemesinden kaynaklanmaktadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte ayak ağrısı nasıl geçer ve ne yapılmalı?
Gebelikte ayak ağrısını hafifletmek için gün içinde uzun süre ayakta kalmamaya özen göstermeli ve dinlenirken ayaklarınızı yüksekte tutmalısınız. Ayrıca rahat, ortopedik ayakkabılar tercih etmek ve hafif esneme hareketleri yapmak kan dolaşımınızı destekleyerek ağrıların azalmasına yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
13 haftalık hamilelikte hangi ağrılar ciddiye alınmalı?
13. haftada şiddetli kasık ağrısı, vajinal kanama, yüksek ateş veya idrar yaparken yanma gibi belirtiler ciddiye alınmalıdır. Bu tür durumlarda ağrının kaynağını belirlemek ve bebeğin sağlığını kontrol etmek için vakit kaybetmeden uzman bir hekime başvurulması hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 220 göst.
9 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Pelin_33 (225 puan) sordu
0 oy
0 cevap 146 göst.

1,512,150 soru

24,665,591 cevap

366,957 kullanıcı

...