Kızlar faturalarımın yüksek gelmesi ile ilgili post açmıştım. Online olarak bakmaya çalıştığımda hiç detay göremiyordum.
Müşteri hizmetlerini ne zaman arasam ağız kalabalığı yapıyordu. Neyse bugün kavga dövüş detaya baktık.
Benim mailim yakın bir akrabamın telefonunda açıktı. Bu arada kişisel olarak kullandığım mail değil. Sadece instagram bildirimi falan geliyordu. Birde marka reklamları. Fakat Vodafone faturam da akrabamda olan mailim kayıtlıydı. Tabi hiç aklıma kötü birşey gelmedi.
Meğer kadın her ay papci mi ne diye bir oyundan düzenli olarak birşeyler satın almış. Nasıl olduysa tüm alımlar benim faturama yansımış.
Veryansın ettim ama kimeee..
Neyse telefonu kapattım kadını aradım. Durumu anlattım bana verdiği cevap ;
Aaaa bende bunları bedava alıyorum sandım!
PARDON DEDİM. Dalga geçiyorsun herhalde benimle.
Neyse bundan sonra dikkat ederim dedi.
Eee bundan öncesi dedim.
Ne yapabilirim ki dedi.
Yarın toplu olarak paramı gönderebilirsin dedim.
Bu aralar sıkışık durumdayım kusura bakma dedi.
Her ay düzenli olarak sanal bir oyuna para yatıran kişi sıkışık olamaz sen kusura bakma yarın hesabıma bekliyorum diyerek İBAN attım.
CEVAP YOK..
Şimdi söyleyin a dostlar ben kendimi nerelere atayım. Yoksa gidip bir kaşık suda mı boğayım.
Asla farkında olmadığını düşünüyorum. Çünkü böyle oyun oynamayı satın almayı bilen kişi paranın nereden kesildiğini mi bilemeyecek..
Böyle terbiyesizlik olur mu ya..