Ohh ne guzel rahatlik mi batio kiz masallah de ablamin bi kizi ooldu 2 ayina gircek cocuk hem gazli hemde uykusuz uymuuo sabahin 6 sina yatmayan bi bebek yaa ne mutlu sna
1,512,765 soru
24,673,443 cevap
367,406 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın