Benim oğlum gidiyo dil eğitime İstanbul dayım ben o tv telefon falan hep faso fiso şimdi daha net anlaşılır konuşuyo artık telafi derslerine gidiyo az kaldı bu yıl bitiyo dersleri
1,512,765 soru
24,673,443 cevap
367,406 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın