Galiba artık bu cağın hastalığı Dengesiz alakasız eş. Belki eskiden de böyleydi annelerimiz sesini çıkarmıyordu garibanlar. Yapacak birşey yok tatlım Rabbin için sabredeceksin. Özel bi çocuğun var hayat sana 2 kat zor çok iyi anlıyorum ama yapabilecek birşey yok. Haa boşa gitsin demesi kolay ama bunu yapabilcek mısın? Benim de eşim öyle 1.5 yıllık evliyim severek evlendim eşim çok dengesiz 1 gün iyi isek 2 gün kötüyüz ben doğuluyum bu sebepten boşanamam babam gözlerimin içine bakarak bu evden cıktın kefenle dönersin dedi. Eşinle kavga edince daha doğrusu o sudan sebeplerden bağırınca içimden tek söylediğim " Rabbin için sabret" sen sakin ol önemli olan bebeğin esin elbet birgün hatasını anlar. Hem biz sabtettikce cennet kapısı biraz daha aralanıyor
1,512,748 soru
24,673,332 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın