Linclemeyin kizlar sorumu.
Şimdi bizim 3.5 yıldır ödediğimiz düğün borcu vardı (herşeyi esim karşıladı tüm masraflari))
Şubat ayında bitecek cok şükür arabamız yok evimizde yok ama ev veya araba kredisi çıkıyor borç bitince.
Sizce hangisi mantıklı bi yandan ev borcuna girmek iyi diyorum bi yandan araba yok oda zor oluyor
1,512,531 soru
24,670,421 cevap
367,221 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın