0 oy
270 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Ayrı yasigimizi biliyorsunuz  cumartesi günündeki konuşmadan sonra istediği cevabı alamayınca saçmalama başladı sürekli bana laf sokuyor İnternet üzerinden bı bakıyorum pişman gibi şeyler paylaşmış bı bakıyorum bana giydiriyor sanki sütten çıkma ak kaşıkmışım ben  o tarz şeyler yazıyor benim baktığımı biliyor. Ama ısrarla tekrar bir konuşma çabasına girmeye niyeti yok. Ben o gün barismadim çünkü yeteri kadar pişman olduğunu düşünmedim ki yanilmamisim dengesiz davranması dan belli. Valla kafam allak bullak. Ben gidip konuşayım istiyor belli ama bende pişman olmayan bı adamla gidip konuşmak istemiyorum. Saçma sapan bir kısır döngünün içerisindeyim napim bana bı akıl verin çocuğa bez almaya eve gideceğim birazdan evde şuanda biliyorum. Nasıl davranayim 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Canim eve girmek büyük cesaret evde Bi tartışmada size zarar verebilir ki haberlerde görüyoruz 
tarafından
He yok okadarini yapmaz şuan  daha öncede gittim kıyafet almaya çocuğa bı sıkıntı olmadi
-Reklam-
0 oy
tarafından
hiç muhatap bile olma sen umursama o kendi çapında takılsın 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 485 göst.
0 oy
2 cevap 239 göst.
27 Haziran 2024 Aile & Aşk kategorisinde Zehrabnm (125 puan) tarafından soruldu
0 oy
69 cevap 2,099 göst.
6 Ocak 2024 Aile & Aşk kategorisinde Hakakamukoko (385 puan) tarafından soruldu
+1 oy
12 cevap 860 göst.
8 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Seri (7,801 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,745 soru

24,673,303 cevap

367,390 kullanıcı

...