0 oy
208 göst.
Diğer kategorisinde (2,504 puan) tarafından
Barbunya atcam buzluğa haşlayıptami atayım yoksa çigdenmi atayım 

4 Cevaplar

0 oy
(65,017 puan) tarafından
cigden ayıklayıp koyuyorum ben
(2,504 puan) tarafından
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
(8,561 puan) tarafından
Ben hep çiğden koyarım pişirmeden önce haşlar kara suyunu atarız biz.
(2,504 puan) tarafından
Teşekkür ederim kaynanam da biraz ala diri olcak şekilde haslayip atiyomus bende sizede sorayım dedim
0 oy
(9,259 puan) tarafından
Çiğden atıyorum ben.
(2,504 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
tarafından
Post çıksın 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 364 göst.
28 Temmuz 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Asbt (178 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 62 göst.
10 saat önce Yemek-Tarifler kategorisinde Melektrn (297 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 358 göst.
7 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Asabii (1,457 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 220 göst.
20 Ağustos 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde Pakize333 (9,762 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,661 soru

24,672,002 cevap

367,302 kullanıcı

...