Ben ilk çıkacağım zaman cook heyecanlanmıştım ay nasıl gecerim karsiya ay nasil cıkarım kaldırıma ay naparım bı sey olursa. Bir de buralar hep yokuş ben zor iniyorum. Sonra sonra alıstırdım kendimi tek cikmaya herkül oluyorsun bi süre sonra
1,512,359 soru
24,668,206 cevap
367,112 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın