+1 oy
956 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (373 puan) tarafından
Kızlar 21 yaşında anne oldum şimdi gene hamileyim kızım 3 yaşında  ikinci cocukla nasıl oluyor zormu 

25 Cevaplar

0 oy
(597 puan) tarafından
Zor oldukca zor
-Reklam-
0 oy
(1,539 puan) tarafından
Maddi ve manevi duruma göre değişiyor
0 oy
(5,024 puan) tarafından
4 çocuklu ben bu postu gülerek okuyorum :))) 
0 oy
tarafından
Çocuk hayat eş evlilik sorumluluk her şey zor herşey…..
0 oy
(2,603 puan) tarafından
Bende 21 bitti anne oldum 7 yaşında oğlum 1 yaşında da kızım var oğlum büyük olmasına rağmen çok zor oldu kıskançlığı çok oldu ona laf anlatmaktan yoruluyorum bebek desen tam hareket zamanı sürekli emmek istiyor.gece iş mi yapsam uyusam mi yemek mi yesem keyif mi yapsam diye kafa dinlemek istiyorum ama uyku ağır basıyor uyuyorum sosyallik sıfır ev ev ev 

İlgili sorular

0 oy
20 cevap 938 göst.
0 oy
23 cevap 957 göst.
6 Temmuz 2019 Aile & Aşk kategorisinde Dogaparlak (46 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 327 göst.
29 Aralık 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 3cocuklumutluevli (58 puan) tarafından soruldu
0 oy
29 cevap 1,240 göst.
22 Mayıs 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Gri Kedi (2,940 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,320 soru

24,667,704 cevap

367,079 kullanıcı

...